Cases

Strategi

- Unika Uld


Unika Uld startede sine aktiviteter i efteråret 2018. Markedsføringsstrategien for Unika Uld er at vægte de elektroniske medier højt. Første step var at komme på Facebook, næste step hjemmeside som bliver udbygget med webshop inden for ganske kort tid. Som supplement til den elektroniske markedsføring er valgt tryk af visitkort, brochure og roll-up bannere.







Kreative designløsninger

- Danish Aerospace Company


Danish Aerospace Company (DAC) er førende i højteknologiske medicinske systemer udviklet til bemandede rumflyvninger. En lang række af DAC´s avancerede medicinske løsninger har fløjet i rummet siden 1993. Identi har været med på turen, dog kun med sparring på DAC´s grafiske identitet. Vi har i samarbejde med DAC udviklet logo, brochure i forskellige formater, roll-up bannere samt lavet udstillingssystem til bl.a. messer i USA.







Online

- Metropol Ure & Smykker - Viborg


Hvor præcist er det muligt at ramme plet med en online markedsføringskampagne?
Det er der en uendelig mængde værktøjer der kan hjælpe med, så det er muligt at ramme meget præcist.
Metropol Ure & Smykker i Viborg har valgt at styrke forretningsprofilen online med ny hjemmeside og oprettelse af kundeklub.