Kompetencer

Strategi

- Hvor er du på vej hen?

Strategien er clearing af din virksomheds langsigtede mål. Det din virksomhed ønsker at blive, og de mål du ønsker virksomheden skal nå.
Dette kan også overføres til en strategi for specifikke produkter virksomheden udvikler.

Vi hjælper dig gerne med sparring i denne proces. Det kan eks. være med markeds- og behovsanalyser, udvikling af logoidentitet,
reklamekoncepter og onlinekampagner.




Kreative designløsninger

- med et godt øje på værdier

Uanset hvilken platform du kommunikerer på, er det afgørende hvilke repræsentationssystemer din kunde bevidst/ubevidst vælger at modtage informationer på. De mest kendte repræsentationssystemer i vores del af verden er DET VISUELLE (billeder) - AUDITIVE (lyde) - KINÆSTETISK (kropsfornemmelser, følelser - også smag og duft) - og til sidst AUDITIV DIGITAL (vores interne dialog gennem ord og mening).
De stærkeste redskaber til at skabe opmærksomhed er stadig billeder og lyd - gerne i et kreativt samarbejde mellem dig, dine kunder og identi.


Med værdibaseret markedsføring, som tager udgangspunkt i dine kunders behov,
hjælper jeg dig med at finde en effektiv kommunikationsvej til dine kunder.
Det gør vi bl.a. med grafisk design, idéudvikling, onlineløsninger, fotografering, tryk/print/skilte/outdoor, messestande, storformat print.




Online

- another brick in the wall

Hvor præcist er det muligt at ramme plet med en online markedsføringskampagne?
Det er der en uendelig mængde værktøjer der kan hjælpe med, så det er muligt at ramme meget præcist.
Men vi skal tilbage til start. Hvem er din målgruppe? Hvilke behov har din målgruppe? Kan dit produkt/serviceydelse hjælpe målgruppen?
Når disse svar er afdækket, finder vi det mest attraktive onlinemedie til opgaven.
Det kan eks. være hjemmeside, webshop, emailkampagne, sociale medier, applikation,
søgeordsoptimering (SEO) og Google AdWords kampagner.